25 דרכים לייצר הכנסה גם בלי למצוא עבודה

סיון קידר2 דקות קריאה
בא לכם לייצר הכנסה בלי למצוא עוד עבודה?
שתף:

החלום לייצר הכנסה ללא מציאת עבודה באופן רשמי, כזו שמחתימים בה כרטיס והבוס ממתין לכם לישיבה על הבוקר, היא חלומם הרטוב של מרבית השכירים במשק. להכנסה מסוג זה יתרונות רבים, החל מעבודה מהבית בפיג’מה מחממת ועד להכנסה פסיבית, בה הכסף נכנס מבלי שתעבדו עבורו כלל, פשוטו כמשמעו.

 

מחפשים דרכים לייצר הכנסה מחוץ לשוק העבודה? אתם לא היחידים. רבים כבר הצליחו לעשות זאת. זה דורש השקעה ולעיתים גם סבלנות, אבל בכתבה שלפניך 25 הדרכים הטובות ביותר להכניס כסף מבלי לדפוק שעון.

 

1 – חזקים ברשתות? ההמלצה שלכם יכולה לעלות הרבה מאוד כסף

אם אתם אושיות מוכרות מהרשתות החברתיות ויש לכם מספר רב של עוקבים, תוכלו להפוך לקובעי דיעה ברשת. נניח שאתם מבינים באופנה, והעוקבים שלכם סומכים על המלצותיכם, תוכלו ליצור שיתוף פעולה עם מגוון מותגים ולקבל כסף עבור המלצות לרכישה מהמותגים הללו. באופן זהה אתם יכולים למצוא עצמכם כמובילי דיעה בתחום היופי והאסתטיקה, הבריאות והלייף סטייל ועוד. רוצים לסגור בלעדיות עבור מותג אחד? זכרו שזה גם יעלה להם יותר.

 

לייצר הכנסה ברשתות
אתם יכולים לייצר הכנסה על ידי שימוש ברשתות החברתיות – בהנחה שיש לכם מספיק עוקבים כמובן

 

2 – חובבים גאדג’טים ומוצרי צריכה? שתפו מנסיונכם האישי

מגוון חברות מאתרות אחר אנשים, המעוניינים להשתמש במוצריהם ולבחון אותם באספקטים שונים, ביניהם פרקטיות המוצר, המחיר שלו, האם הוא ידידותי למשתמש והאם הוא נותן פתרון לצורך שלשמו הוא נרכש. מבקרי המוצרים נדרשים לכתוב את דעתם והתרשמותם לאחר התנסות במוצר, אותו הם מקבלים לביתם, ולהציג דבריהם בסרטון ביתי אותו הם מצלמים בעזרת שימוש במצלמת הטלפון הנייד שלהם. אוהבים להתנסות בדברים חדשים? זה יכול להתאים לכם.

 

3 – הדעה שלכם חשובה לנו

מילוי סקרים הוא דרך נוספת לייצר הכנסה, ומגוון חברות מציעות תשלום סמלי עבור כל שאלון אותו תבחרו למלא ללא כל מאמץ מחשבתי או יצירתיות. בדרך כלל ניתן לאגור את הסכום המצטבר ולקבלו בצ’ק מרגע שמגיעים לרף שנקבע מראש, וחברות רבות אף מאפשרות להמיר את הכסף שהצטבר לשוברי קנייה ברשתות מובחרות ברחבי הארץ. תוכלו להגדיל את ההכנסה שלכם משיטה זו אם תצליחו לצרף חברים נוספים למאגר ממלאי הסקרים. דרך מושלמת להעביר את הזמן בנסיעה ברכבת, בתור לרופא או במהלך הפסקות הקפה. נסו את panel4all או פרוייקט המדגם.

 

4 – תמיד אהבתם את העולם הקסום של דיסני? הגיע הזמן לעשות מזה כסף

חברת דיסני מציעה לאוהדיה דרכים מקוריות ומהנות להרוויח כסף. אם אתם חובבי טיולים ונסיעות, תוכלו לשמש כסוכני נסיעות ולארגן טיולים עבור סוכנות הנסיעות של דיסני, הכוללים את כל אטרקציות דיסני המופלאות בתוכם.

 

לייצר הכנסה מנסיעות של דיסני
תוכלו לייצר הכנסה על ידי אירגון טיולים עבור סוכנות הנסיעות של דיסני

 

5 – רכשו וקבלו את כספכם בחזרה

קיימות מגוון פלטפורמות, המאפשרות לכם לרכוש מוצרי צריכה בסיסיים, מוצרי חשמל, בגדים ואפילו טיסות באתרי אינטרנט שונים ולקבל החזרים על ידי צילום חשבונית הקנייה בלבד. בקרו באתר קאשבק והתחילו להרוויח מהקניות שביצעתם.

 

6 – אוהבים לעשות קניות און- ליין? אל תמחקו את הודעות האימייל שלכם

אוהבים לרכוש מוצרים און- ליין? הכירו את paribus, כלי שסורק את כתובות האימייל שלכם, ומאפשר לכם לקבל את ההנחות שמוצעות לכם עבור רכישת פריטים און ליין גם לאחר רכישתם. תוכלו לקרוא לו “הנשק הסודי”, שמחזיר לכם כסף מהקמעונאים שבפיקוחו. למעשה תוכלו לערוך את הקניות המקוונות שלכם באותו אופן שבו הן מתבצעות כעת, ולהרוויח יותר.

 

7 – קראו אימיילים

אתרים רבים מציעים לגולשים לקרוא מיילים תמורת תשלום, קופונים או נקודות זיכוי. בפועל לא תצטרכו באמת לקרוא את המיילים, אך תידרשו להקליק על באנרים, פרסומות ותכנים שיווקיים, וממוצע השכר עבור כל מייל הוא 0.25 סנט ובדרך כלל תקבלו לפי בחירתכם בין 5-10 מיילים מידי יום.

 

לייצר הכנסה במייל
אפשר לייצר הכנסה גם מקריאת מיילים

 

8 – השקיעו בנדל”ן (גם אם אתם לא עשירים)

באמצעות פתיחת תיק ב- fundrise starter תוכלו לרכוש נדל”ן פרטי בכל רחבי ארה”ב עם השקעה מינימלית של 500$ בלבד. לצורך העניין תצתרכו ידע בסיסי אודות האזורים בהם תרכשו את הנכסים, וכמובן שמעט ידע בנדל”ן לא יזיק. אבל זו דרך נפלאה להיכנס לשוק ללא הון התחלתי עצום וללא הלוואה מהבנק.

 

 

9 – להיפרד מאוספים שהעלו אבק בארון

מחזיקים באוסף תקליטורים ישן? אלבום בולים עשיר, משחקי מחשב או תחתיות מרחבי העולם? הגיע הזמן לומר להם שלום וגם לייצר הכנסה נאה למדי. אספנים בכל רחבי העולם מוכנים לרכוש פריטים נוספים עבור האוספים שלהם, ואף לשלם עליהם לא מעט כסף. מומלץ לפרסם את האוספים באתרים כמו buyback או decluttr.

 

כשיתפנה לכם המדף בארון המשיכו אל יתר המדפים ורוקנו פריטי לבוש ישנים או כאלו שאינכם משתמשים בהם והציעו אותם גם אותם למכירה ברשתות החברתיות. אם אתם שוקלים להיפטר מעודפים רבים תוכלו לפרסם מכירה ביתית עבור בגדים, נעליים, אוספים, פריטי נוי ועוד.

 

10 – מעכשיו משתלם עוד יותר לרדת במשקל

זה החלק שבו אתם מגרדים בראש ואומרים “אין מצב”, אבל ב- healthvwage אתם מוזמנים להמר על הירידה שלכם במשקל, ולזכות באלפי דולרים. אנחנו קוראים לזה החדרת מוטיבציה והנעה לפעולה.

 

לייצר הכנסה מדיאטה
האפשרות לייצר הכנסה על ידי ירידה במשקל נשמעת חלומית, לא?

 

11 – הירשמו לאתר וקבלו כסף במתנה

תאמינו או לא, אבל ישנם אתרים שיתנו לכם כרטיסי מתנה חינם רק עבור ההרשמה בהם. אחד האתרים הפופולרים הוא E bates, שמעניק 10$ לנרשמים חדשים עבור מגוון אתרים. התשלום מתקבל בתום 30 יום מהרישום, ויכול להגיע לעשרות ולמאות דולרים.

 

12 – לייצר הכנסה מתיקון טעויות דקדוק והגהה

יש לכם אנגלית ברמת שפת אם, ואתם רגישים במיוחד לטעויות כתיב ודקדוק? תוכלו לקבל 35 סנט בממוצע עבור כל דף שתקראו ב- proofread anywhere. קייטלין פייל, מייסד אתר טוען שתוכלו להרוויח 17.50$ לשעה אם אתם קוראים בקצב של 50 דפים לשעה.

 

13 – מצלמים בסמארטפון? בואו לעשות מזה כסף

את התמונות שאתם מצלמים במצלמת האייפון שלכם תוכלו למכור לאתרים המציעים מלאי תמונות להורדה. אתרים כמו foap מציעים כ- $5 עבור כל רכישה. סביר להניח שהעסק הזה לא יהפוך אתכם לעשירים, אבל אם יש לכם מצלמה איכותית תוכלו להפוך את תחביב הצילום עם הזמן לעבודה במשרה מלאה.

 

14 – להוציא את כלבי השכונה לטיול

יש לך זמן פנוי? הצע לשכנים ולמכרים שלך להוציא את הכלבים שלהם לטיול. תוכלו לקבוע את התעריף שלכם בעצמכם ולבחור את לוח הזמנים.

 

לייצר הכנסה בזמן הטיול
אם אתם אוהבים כלבים אתם יכולים לטייל עם כלבי השכנים ולקבל עוד כמה עשרות שקלים בכל פעם

 

15 – למכור מוצרים באמזון

כל אחד יכול לפתוח חנות באמזון ופשוט להתחיל למכור. זוהי אחת הדרכים הפשוטות ביותר לנהל עסק מקוון מהבית, מאחר ועל אחריותכם רק אספקת המוצרים, ואילו האחסון והמשלוח באחריות אמזון.

 

16 – הספר שלכם לא חייב לעבור בהוצאת ספרים מוכרת

בדרך כלל הוצאת ספר לאור היא הוצאה מאוד לא קטנה, אשר הרווחים ממנה גם לא כל כך גדולים. יש לכם ספר שאתם חולמים לפרסם? הציעו אותו למכירה באמזון. תוכלו להדפיס מהדורה קטנה ובעת הצורך לצאת עם מהדורות נוספות. אפילו את עלות הספר לרוכשים תקבעו בעצמכם.

 

 

17 – ללמד סינים לדבר באנגלית

אומנם סינית היא השפה המדוברת ביותר בעולם, אבל במקביל כל כך הרבה סינים רוצים ללמוד אנגלית, ואת זה ניתן לעשות היום און- ליין. אז אם אתם טובים בהוראה, תוכלו להגדיר את שעות העבודה שלכם ולעבוד מהבית כמורים לאנגלית.

 

קיימות מספר פלטפורמות למידה מקוונות, המתמקדות בהוראת אנגלית כשפה שנייה לסטודנטים מרחבי העולם, ובשיעור מקוון שאורך חצי שעה תוכלו להרוויח כ- 10$ בממוצע.

 

18 – העלו סרטונים ליוטיוב

החתול שלכם מצחיק? אתם טובים בחיקוי אושיות מוכרות? אתם אוהבים לעשות פעלולים מטורפים? העלו סרטונים! יוטיוב משלמת עבור הצפיות שהסרטונים שלכם יקבלו, וגם אם לא פרסמתם תוכן ויראלי שיכניס לכם הון, תוכלו במקרה הפחות טוב להרוויח כמה מאות דולרים.

 

לייצר הכנסה מיוטיוב
אם תעלו תוכן ויראלי ליוטיוב תוכלו לייצר הכנסה נאה

 

19 – קבלו תשום על יצירות האומנות שלכם

האינסטגרם פתח בפני כולם את היכולת לשתף את העולם בכל כישרון בו בורכתם. אוהבים לצייר? מוכשרים בעבודות גרפיקה? אתם יוצרים פריטי נוי או תכשיטים יפים? צלמו וקדמו אותם באינסטגרם. קל לשווק ובהחלט אפשרי למכור. לפני שאתם מתחילים רק זכרו להתחיל בקטן, להציע מוצרי סחירים ולשווק את עצמכם גם ברשתות החברתיות וגם מחוץ להןץ

 

20 – מוכשרים בכתיבה? עולם שלם של תוכן מחכה לכם

מגוון עסקים ומשרדי פרסום צריכים תוכן עבור שיווק ברשתות החברתיות, בלוגים לאתר או כל מוצר קד”מ ואפיק פרסומי בו הם מציגים את עצמם. עבודות כתיבה ותוכן הן דרך מצויינת להכניס כסף, ולשם כך אתם זקוקים רק למחשב וזמן פנוי.

 

21 – הקול שלכם יכול להכניס לכם כסף

אם אתם בעלי קול רדיופוני, קול נעים או בעל גוון מיוחד, נסו להתקבל כקריינים ברשתות הרדיו השונות. דיבוב וקריינות הם הכנסה נהדרת ובמרבית המקרים עבודה אחת מובילה לאחרת. שווה לנסות.

 

22 – להרוויח כסף מההתמכרות שלכם

בואו נודה באמת, רובנו מכורים למסך, ואם כבר אנו מגוללים כל כך הרבה במהלך שעות היממה, לפחות נכניס מזה כסף. הורידו את אפליקציית AppKarma, יישום תגמולים חינם שמאפשר לכם להרוויח כסף וכרטיסי מתנה עבור צפייה בסרטונים והתנסות ביישומים ומשחקים. בעת ההרשמה תקבלו בונוס מיוחד, ואגירת 500 נקודות יעניקו לכם בונוס נוסף. את הנקודות ניתן להמיק לכרטיסי מתנה עבור אמזון, PayPal, iTunes ועוד.

 

23 – אוהבים לשדך בין אנשים? למה שלא תהפכו את זה למקצוע?

מציאת זיווג נחשבת למשימה לא פשוטה ומשולה לקריעת ים סוף, ועבור שדכן מקצועי שביצע עבודה טובה מגיע גם שכר הולם! אם אתם ממילא נוטים לשדך כל הזמן, הגיע הזמן שגם תרוויחו מזה, לא?

 

לייצר הכנסה משידוכים
אם אתם רומנטיקנים וטובים בשידוכים תוכלו להרוויח מזה כסף – וגם מקום בגן עדן

 

24 – לחובבי המוזיקה: האזינו לאמנים חדשים

דרך נוספת להרוויח כסף תמצאו באתר slicethepie, בו תיחשפו לאמנים חדשים ותחוו דעתכם. תרוויחו כסף ואולי תגלו את הדבר החם הבא בזירת המוזיקה.

 

25 – השקיעו בשוק ההון

כולם משקיעים בשוק ההון, ויש לכך סיבה טובה. הכסף הגדול נמצא שם. מטרת ההשקעה בשוק ההון היא ייצור כסף מכסף, האפשרות טומנת בחובה הזדמנויות וסיכונים, וחשוב ללמוד מעט על התחום לפני שטובלים את הרגליים במים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme